Saturday, March 20, 2010

ZIE-ZIE KOSMETIK

"SERLAHKAN KEJELITAANMU DENGAN ZIE-ZIE KOSMETIK"

Teh sireh plus - RM28

Kapsul Kacip Fatimah Manjakani - RM26.90

Body Cellulite - RM35

Set baju infrared - RM199

Info:

Teh Herba Plus
Berbentuk uncang teh. Siapa yang mahu langsing, inilah produk yang paling tepat sekali. Nikmati bersama perahan air limau kasturi (jangan pula ditambah gula!). Tidak sesuai untuk wanita hamil. Selepas pantang, boleh diamalkan tetapi tidak perlu perahkan limau pada minuman.

Body Cellulite Gel
Teksturnya lebih likat dan mudah untuk disapu di seluruh anggota tubuh yang mempunyai selulit berlebihan. Sedap digunakan, anda akan rasa berangin selepas menyapunya beberapa saat. Jadi jangan risau2 kalau selulit dah mula kelihatan. Carilah Body Cellulite Gel.

Kapsul Kacip Fatimah
Kapsul ini untuk bertujuan merapatkan rahim wanita selepas bersalin. Selain menambah tenaga, ia juga mengencangkan tubuh. Sebaiknya amalkan selepas dua minggu melahirkan.

Pencuci Manjakani
Sekiranya ibu hamil melahirkan secara normal boleh sapukan pada bahagian 'bawah' ketika mandi. Ia mempercepatkan proses merapatkan luka akibat jahitan perineum.

Set Baju Infrared
Baju ini tahan lama dan lebih selesa digunakan. Fabriknya tak terlalu keras sampai menyakitkan dan menyusahkan anda untuk bergerak. Ada saiz2 tertentu ikut berat badan seseorang. Terdapat dalam dua warna iaitu coklat dan hitam. Bagus guna lepas bersalin secara normal. Bagi wanita yang bersalin ceaser kalau teringin boleh juga tapi dapatkan dulu nasihat doktor ok! Kalau doktor beri, apa salahnya mencuba.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails